Merhaba,de önerisiyle ek gıdaya erken geçtik o yüzden başlarda kendim besledim ama blendr hiç yapmadım taneli falan da verdim.Kafamda 7 8 gibi blw yapmak vardı ama bebeğim aylık yeterli kiloyu alamadı şu an 9 aylık ama 8 kilo bile değil 😔Dr aylık kilo alımı için alt sınırın yarısı kadar alıyor dedi.Bende ne tam blw ye geçebiliyorum ne de kaşıkla beslemek içime siniyor.Zaten iştahsız bir bebek yemek falan aramaz çok açsa ağzını açar az yer daha istemez.7 aylıkken yanaklarına koydum çiğnesin diye ama elimle verdiğim için onu istemiyor.8 e doğru yavaştan önüne koydum ama bir ısırıp mıncıklayıp yere atıyor.Ben uzun vadeli düşünüp blw ye geçeyim beslenme kültürü oluşur diyorum ama kendim verince yine bir şeyler yemiş oluyor blw yapsam hiç yemeyecek. İnstagramd görüyorum maşallah bebekler iştahla hem kaşıkla yiyor hem kendi yiyor ben mi beceremiyorum ek gıda işini neden bebeğim yemek yemeyi sevmiyor ne yapmam lazım 😔
🌸
bu arada yemek için zorlamıyordum ama son 1 aydır ısrarcıyım önceden yemek istemedi mi kaldırırdım dr kilo alını çok yavaş sınırın çok altında diyince biraz zorladım hiç böyle biri de olmak istememiştim ama 😪😪😪