10 aylık bebeğim alt ve üst damaklarindan 2’şer dişi geliyor. Alttakiler patladi ama çıkaramadi henüz uzun zaman oldu. Üsttekileri de ben fark etmemiştim . ASLA AĞZINI AÇTIRMAZ ÇÜNKÜ :) Gel gelelim yemek zor yiyor… kilo kaybettiğini düşünüyorum zayifliyor yavrum. Ne yapmam lazim bu süreçte kilo kaybetmemesi için iştahini açacak beslenmesini günlük proteinini karşılayacak tarifleriniz yada tavsiyeleriniz varsa seve seve dinlemeye hazirim tecrübelerinizi,inşallah post ilgi görür ve yoğun okuyacağım tecrübeler birikir burada. İlk bebek ilk annelik deneyimi ve sizin tecrübelerinize ihtiyaç duyan bir anne’den sevgi ve duâ ile♥️🍀