Kizlar bebeğim bir kaç gündür vücudunda kizariklik problemi yaşıyor. Özele götürdüm vücudunda döküntü var dedi. Alerji testi istedi süt ürünlerine karşı… 700 tl dedi özel. Dedim devlete gideyim , Allaha şükür 1 günde randevu buldum şansa bugün götürdüm. Alerji testi yaptilar kan alip,sonuçları yarın çıkacakmış… Doktor hanim, değerleri gördükten sonra belki alerji bölümüne göndeririz dedi,süreci konuşuruz önce bir tahlili görelim dedi, varsayalim ki alerjisi çıktı süreç nasil ilerliyor? Nasil bir tedavi yolu izleniyor?