Bebegime dogumunda fotograf cektiremedik virus sebebiyle kimseyi almiyorlardi hastaneye sonra pandemi oldu vs. Suan 6 aylik olmak uzere sunnet ettiricez sonrasinda ailecek guzel birkac poz olsun elimizde diyoruz bildiginiz uygun biryer var mi bu civarda 200-300 butce ayirdim