Merhaba anneler hamileliğim boyunca 10 kilo aldım sezeryan doğum yaptım ve bir haftada bütün kilom gitmişti ama son iki haftadır her emzirme sonrası canım tatlı bişeyler istiyo ve dayanamayıp yedim 7 kilo birden aldım sizde böyle emzirme sonrası nasıl oluyo böyle devam edersem sonum kötü yardım lütfen ☹️