Merhaba sevgılı anneler,oğlum 3 ay 8 günlük 1 haftadır yuvarlanmaya dönmeye başladı bazen kolunu altından çıkaramıyor o ayrı mesele☺️Buraya kadar güzel çok şükür ayında olmalı dıyorum yavaş yavaş yalnız döndugunde ayaklarını kurbaga gıbı yapıp ilerlemek istiyor depar atmaya çalışıyor mesela arkadan ayagını desteklediğimde topuklardan baskı yapıp poposunu havaya kaldırıp ileri doğru emeklemek için zorluyor, kucagımda böyle kollarından havvaya kaldırdıgımda ayak uçlarıyla karnıma başarak adım atmaya çalışıyor bunlar için çok çok erken değil mi😳 neden böyle yapıyor (bir sıkıntı teşkil etmesin) daha kontrolumuze var oyuzden sıze bır danısayım dedım ha birde el,ellerinde eldivenleri taa iki aylık olunca cıkardık(maalesef cok gec acmısız meger) ellerini ağzına sokuyor, bakıyor ellerını ıncelıyor. Elıne bırseyı verdiğimde ben tutuşturuyorum kavrıyor ama ben tutuşturuyorum almıyor henuz ellerini bır nesneye bilinçli uzatmıyor ya da bılınçlı bır şekilde kavramıyor normal mi sizce buda ? Teşekkür ederim 🌸