Bebeğim 4 ay 10 günlük. Sadece alerjik mama içiyor. Tadı kötü malum bilirsiniz. 4 saatte bir 90cc içiyo bana az geliyor sanki. Daha ek gıdaya geçmedik ama pekmez katanlar varmış ne zaman katmaya başladınız. Acaba tadını sever de çok içer mi diye düşündüm