Sibel5258 Aşırı kansız birisiyim ilaç kullanıyorum bir aydır ve bu ay regl.olamdim. geçen ayda 31 de olmuştum her ay bı gün ileri atıyor ve test yaptım tek çizgi acaba neden regl olmuyorum aşırı kansizliktan dolayimi
Butterfly Sibel5258 bence kansızlıkla alakası yoktur ,ama doğum sonrası düzensizlik olması çok normal .
ikibinlikdekont Sibel5258 Kansızlikta daha çok regl kanı dışarı atılıyor ondan olduğunu sanmıyorum yeni doğum yaptıysanız bir aya kadar düzensizlik normal
Hfs Butterfly hamişlik den korktım eşim korunuo ama korku girdi içime arada bulantı da var çok nadir ondan korktım
ikibinlikdekont Sibel5258 Bir ay demişim pardon bir yıl olacak o :) hamilelik öncesi adet düzensizliği olan insanlarda daha çok oluyor doğum sonrası düzensizlik
Sibel5258 ikibinlikdekont şimdi siziinde yani başıniza geldi bende doğum yapali bir yil oldu ama ilk defa bu ay hiç olmadım
ikibinlikdekont Sibel5258 Evet bende 2-3 kere aynı şeyi yaşadım doğum kontrol hapı veya ertesi gün hapı içmeye basladiysan onlarda gecikme yapıyor test alıp hamilelik var mı diye bakmadiysan test de yap