Linaguven Herkese merhaba Su vermek için hangi biberon markasini kullanıyorsunuz ve memnunsunuz birde kaçıncı ayda alıp kullanmaya başladınız tecrübelerinizi yazarsanız memnun olurum..
Deletedmom348 Linaguven 6 buçuk aylık şuan canım. Avent aldım. Kendi de tutmayı öğrensin diye. Tutmaya çalışıyor ama sallıyor şimdilik😂
Meriwa Linaguven ben 6 aydan sonra kullanıcam biberon değilde suluklardan aldım 3 delikli canm wee baby ninki
Meriwa Linaguven https://m.trendyol.com/chicco/damla-akitmaz-bardak-6ay-yesil-p-47194436?boutiqueId=532264&merchantId=210371 bu tarz aldım cnm
Eternity Deletedmom348 Benim kızım 7 buçuk aylık, şki eliyle tutup kaldırmaya başladı ama yeteri kadar kaldıramıyor :/ İnş öğrenirler 😂
Eternity Tuba Bende avent var onu kaldıramıyor ben de yardım etmiyorum kendi öğrensin diye, kefir su vs bardakla veriyorum, baya mutlu oluyor 🤣
Yeni_anne27 Linaguven 2 bucuk aylikke su vermeye basladim doktor tavsiyesi üzerine. Wee bayb marka aldim biberonu.
Deletedmom348 Eternity Hmm normal bardak mı? Avent in normal bardağı var mı canım? Bana doktor bundan al hem kendi öğrenir falan dedi. Zaten Avent de ne varsa herkes öneriyor. Bir memnun kaldığım suluğu oldu.
Eternity Deletedmom348 Shot bardağında veriyorum, aventin bardağı da varmış dökülmez yine elleriyle tutabildiği :))) Onu da almayı düşünğyorum ilerde
Deletedmom348 Eternity Öğrenir canım hem daha güzel öğrenir🥰Diş çıkarıyor kızım da bugün çok huysuz☹️
_mercanligunler Linaguven bardakla kendim içiriyorum ama wee baby nin suluğundan yeni aldım biberon kullanmadı o yüzden hem tutup kendi alışsın hemde istediği zaman içebilsin diye dışarı falan çıkınca da illaki lazım oluyor öyle şimdilik sevdi gibi ama kendisi alıp içmiyor ben icirirsem o da zamanla olur inşallah 😊
Eternity Deletedmom348 Benimki de seninkinden canım biliyoruö dediğini, ama bunlar normal bardak gibi, onunla öğrendikten sonra buna geçebiliriz