Arkadaslar iyi gunler aylardir oyle bi stresin icindeyimki kizim 9 aylik oldu ama 3 bucuk aydir 7kilo 450 gram yani 50 gram dahi almadi cok uzuluyorum istahi gayet iyi ne versem yiyo emziriyrumda meyvesi yemegi herseyi ona ozel hazirliyorum hic birseyden kistigimiz yok ama gram almiyo geceleri ciglik ciglig uyaniyo surekli cocuk doktorumuz sut urunleri alerjisi varsa kilo alimi durabilir dedi test yaptrmaya gittik ilac kullanimini birakmadigim icin 10 gun sonraya verdiler cok uzuluyorum yumurta yogurt peynir hic birsey yiyip icemiyo yasitlari emekliyo ayaga kalkiyo benim kiz hala sadece yuvarlaniyo minicik ayni durumu yasayan varmi su sebepten dolayidir diyebilecek olan lutfen cok zor durumdayim