Asklepios Kızlar 4.ay aşımızda boyumuz 62 cm çıktı. Alt sınırdayız sanırım. 1 ay boyunca sadece 1 cm uzamış. Kilo alımı normal. 49 cm doğmuştu zaten. Normal mi acaba. Taşınma telaşımız var. Geçsin doktora da götürücem zaten ama aklıma çok takıldı
ppzeynep Asklepios Boy ve kilo her zaman orantılı artmayabiliyor. Benim oğlumun da bazen boyu fazla oluyor bazen kilosu. Normal bu durum.
Meriwa Asklepios bizim doğduğunda 53 cm doğdu 1 aylık şuan 61 cm olmuş canm genetikle de ilgili olabilir bizde uzunuz ondan diye düşünüyorum genetik de büyük etken ama doktora gitmeyi ihmal etmeyin hiç umarım normal bi süreçtir de sonra boy atar beyfendi🙏🏻
Asklepios ppzeynep normalde geçen ay 59 cm den 61 olmuştu bu ay 1 cm uzayınca sadece biraz telaşlandım açıkçası
ppzeynep Asklepios Bence telaşlanmayın. Kilosu iyiymiş. Boyu 1 cm de olsa uzamış. Bu da büyüme değil mi?😊 Kaldı ki doğduğu boya göre boyu gayet normal.
birprensannesi1 Asklepios bizimde o aylarda öyle bi duraksama olmuştu hala oluyor ☺️ 4. Ayda boyumuz 63 cmydi çok farklı değil ama ben bakmıştım alt sınırda değildi
Asklepios ppzeynep tabi orası öyle tabiki. ☺️ Ben sadece 1 cm görünce çok şaşırdım ve biraz endişelendim en azından ⅔ santim bekliyordum kilosuna göre bu ay 1 kilo almış tam çünkü. O kadar da kısa değiliz ama bilemedim götürücem doktora
Asklepios Meriwa bizim de boyumuz babasıyla o kadar kısa değil ama bilemedim bende. Balıkesir’den İzmir’e taşınayım iyi bir doktora götürücem kontrole
Meriwa ppzeynep evet ya 🤦♀️ Doktorlar bile şaşırdı yanlış ölçümdür falan dedim de yok yani babamız 192 boyu ondandır
e_yildiz1 Benim oğlumda 4 aylık ve boyu bu ay uzamamış neden acaba kilosu artmış ama boy artmamış sebebi ne olabilir ?
Asklepios e_yildiz1 valla bende anlamadım şimdi Balıkesir’den İzmir’e taşınıyoruz 4 gün sonra bitsin İzmir’de iyi bir yere götürücem kontrol için
ppzeynep Asklepios Maşallah, güzel kilo almış. Dediğim gibi biz de bir ay 1 cm uzadık, 1 ay 4 cm. Değişiyor.💕