4 ay 9 günlük bebeğim son 2 haftadır çok fazla uyumaya başladı gece 11 gibi uyuyoruz 1 veya 2 defa uyanır emer uyur 9 da kalkarız sabah Bi saat sonra tekrar uyur normalde 1 saat sonra uyanır ama ben beşikten almazsam 2 3 saat tekrar uyur uyanır kendi kendine sonra aynı şekilde devam ediyo her 1.5 saatte bir tekrar uyuyo bazen 1 saat bazen 2 saat günün çoğunu uyuyarak geçiriyoruz. Bu çok güzel geliyo olabilir kulağa ama korkmaya başladım Bi sıkıntı mı var diye bu kadar uyuması normal mi sizin bebekleriniz de durum ne? He tabi Bi yandan da ben bunu kendime dert ediyorum ama 4. Ay atağı başlar mı bu saatten sonra diye de korkmuyo değilim 🤭