Kızlar merhaba, bebeğim 2 aylık ve son 1 haftadır cildi pul pul, son 2 gündür arttı bugün sağlık ocağında aşısı vardı orada ki doktor sular kireçli ondandır dedi, ben de az önce losyon sürdüm rahatlatsın diye huzursuz idi çünkü, Losyondan önce ve sonraki resmini ekledim, kırmızı benekli olan losyon sonrası, siz böyle bir şey yaşadınız mı acaba? Alerjik bir durum olabilir mi? Çarşamba günü doktor kontrolümüz var bekleyeyim mi o zamanı şimdi mi götürsem kararsız kaldım

