minikailemmm Normal fiyatı 600 700 lira ben yarı fiyatına satmak istiyorum sıfır gibi oglum 3 ay emdi sadece o sürede mastit oldugum için sağdım oda 2 ay sadece aşmak isteyen olursa fotograf atarım tesekkurler
Yusufyigit-1 minikailemmm bende de aynisi var alıcı değilim ama yoeum yapmak istedim düşünen arkadaşlar güzel bir ürün bende 3 ay kullandım memnun kaldım ama satmayı dusunmuyorum. İkinci bebeğimde lazim olur diye saklıyorum
minikailemmm Minecoskun hiç bir sorunu yok canım 1 bucuk 2 ay kullandım yalan söylemek istemem canım zaten bebegim mamaya baslayınca bıraktım sağmayı felan anne sütünü Red etti istersen dolap hesabımda var Ürün ordan güvenipte alabilirsin istersen numaramı veririm sorun sıkıntıda her zaman konusuruz
minikailemmm Minecoskun 3 ayarı var canım hangisini istersen onda çalıştırıyorsun bebekten daha az acıtıyor ben hep son ayarda sagardım daha hızlı ve cabuk sagardı vakitten tasarruf ama 1. ayarda aynı sagıyor sadece biraz beklemek gerekiyor onda sütümü benim hemen getirirdi manuel de kullandım manuel de 10 dk sonra süt gelirdi bu öyle değil
minikailemmm Yusufyigit-1 tesekkur ederim canım cogu anne kullanıyor memnun kalmayan kimse görmedim bende hiç ama hiç satmak istemezdim ama parayı ihtiyacım var sıkıstım biraz o yüzden elimden cıkarmak istedim