nrnbtck Bebeğim 2.ayını bitirmek üzere. Sırt üstü koyduğumuzda uyumuyor 10 dk uyuyup hemen geri uyanıyor ama yüz üstü koyduğumuzda saatlerce uyuyo. Ee bizde haliyle yüz üstü uyutuyoruz sürekli yoksa saatlerce uyumuyo. Böyle uyumaya alışır mi yoksa düzelir mi . Yüz üstü uyurken insan çok tedirgin oluyor..
DBaybars nrnbtck Haklisiniz tedirgin olmakta devamlı gözetim altında tutmanız gerekiyor yüzüstü uyurken henüz 2 aylık çünkü. Benim kızımda öyle yüzüstü saatlerce uyur, sıkılıyorlar devamlı sırtının üzerine yatmaktan haklılar
DBaybars nrnbtck Aslında alıştı değilde çok seviyor öyle uyumayı, ben izleyebileceğim zaman boş zamanlarımda öylr uyutuyorum gözümün önünde, derin uykuya geçiş yapınca sırtının üstüne çevirip koyuyorum yatağına sizde öyle yapabilirsiniz 😊
Tosdikannesi DBaybars sevmesinin sebebi o sekilde gaz problemi olmayisindan benm kizimda oyle rahat uyurdu ama hep gozetiminizde olsun ani bebek ölüm riski acisindan allah esirgesin biraz buyunce zaten donup duruyorlar