asl-uys Kızlar Doğum yapalı 26 gün oldu kaygılarım sanki artmaya başladı sürekli hastalık düşünüyorum karnım ağrısa mide kanserimi başka bi yerim ağrısa sürekli hastalık düşünmeye başladım benle aynı durumu yaşayan var mı neler yapıyorsunuz
Nehir04 Bende ilk doğum yaptığında nasıl bakicam diye kaygilanmistim sonra çocuğuma hep ben bakmak zorunda kaldım yardım almadan rabbim bı kolaylık veriyor