Yelizisz Kızlar bebeğimin bugün 2.ay aşısı vardı sadece 600 gr almış hemşire alt sınır dedi sadece mama ile besleniyor acaba mama yapışımda mı bir sıkıntı var 😞
Baloglum123 Yelizisz dogum kilosu ve şuanki kilosu nedir 600 grm çok iyi ilk 4 ay 500 gr ve 1000 gr arasında alması normal
Seyma05 Yelizisz sağlığı yerindeyse bencede az değil aldığı kilo her çocuk aynı olmuyor mamayla beslendiği için belki az gelmiş olabilir doktorun gözüne
Esilamm01 Yelizisz canım bebegim 3400 dogdu sonra düşdü 3 e 2 aylıkken 4850 olmuşdu bende 1 aylıkken mamaya başladım sütüm yoktu hiç canını hiç sıkma gayet iyi ama her ay kilo takibi yapmalısın eger kilo alımı yavaşlarsa enfeksiyon yada idrar kültüründe üreme olabilir ama şuanki kilosu normal bence benim kızımda kilo olarak ortada gidiyor 5 aylıkken 7 kiloydu ama çok şükür saglıklı önemli olanda saglıklı olması
Kumsaladakgul Yelizisz benim bebisimde iki ilgün önce 2 aylık oldu canım 1200 gram almış. Sadece anne sütü veriyorum. Masallah
Merfa Benim kızım ayda 400 Gr alıyor sadece anne sütü alıyor bu ay kaşıkla mamaya başladım gayet iyi saglığında sıkıntı yoksa takmayın kimseyi
Ayyss Benimki de 3 aylık, sadce anne sütü, ortalama 600-700-800 alıyor, çok takıyordum kafaya :( alıştım
Ylmzyagmur Kızlar bnm bebegim 4 aylık oldu bugün asiya gittik kilosu 6 kg. 3220 doğdu 2 ay meme aldı şuan sadece mama alıyor 2 saatte bir 60 cc uykuda iciriyrm ebe az dedi mamaya bnde biliyorum az ama içmiyor ddm. Geçen perşembe doktorda 6 kg çıktı bugünde 6 dedi hiç kilo almamış geçn haftadan bu yana ne yapabilirim mamayı yedirmek için.
Adelim Merfa 30 30 30 cc toplam 90 cc yapıyorum doke saca anca 30cc yemiş oluyor alıstırma bardagı aldım avent onu denecegım ıns
Merfa Adelim inşallah tutar canım bebişlerimiz doysunda yeter işe yararsa bende denerim canım inşallah daha fazla yöntem aratmadan tutarlar
Merfa Adelim olmaz anneye nasıl eziyet etcekler illa ki bi yolunu bulurlar minnoşlar ama iyikide varlar