N-nil o kadar çok ki hangisini yazaam bilmiyorum 😂 keçi eti, dere otu, susam, kırmızı mercimek, nohut, kakao, soya, pirinç, yumurta sarısı, çilek, domates, kırmızı biber, tavuk, pekmez, badem… birkaç tanesini unuttum sanırım yazarken 😂 bazıları düşük düzeyde ama bazıları çok yüksek özellikle bakliyatlar, keçi eti, susam ve dere otu çok yüksek. B12 ve d vitaminine başladım bugün inşallah iyi gelir. Takviyesiz yaşamak imkansız. Sizin neler var?