Benim bebeğim de kendini kasıyordu. Hatta burda bi post açmıştım ben de. Doktoru önce gazdandır dedi mesajla anlatmıştım durumu kendisine. Bi kaç gün sonra kontrole götürdüğümde kendini nasıl kastığını gösterdim. Çocuk nörolojiye görünün epilepsi olabilir dedi. Ertesi gün hemen götürdük fiziksel muayenesi gayet güzel tetkikleri yapalım sürekli takip edin dedi. 2 tetkik verdi. İlki gayet temiz bişey yok dediler. Ayın 5inde EEG çekinecek. İnşallah o da temiz çıkar dua edin lütfen. Bu arada kasılmalar bitti artık yapmıyor doktora götürdükten sonra. Siz de bi doktora götürün inşallah bişeyi yoktur gazdandır ❤️