Dlk_kk 7. Aydan sesleniyorum. 😅 Ivır zıvır şeylere para vermeyin.
Buharda pişirici almayın mesela, tel süzgeç ile tüm sebzeleri buharda pişiriyorum ben 😊
Mamajoo markasının ikili kaşıklarını tavsiye ederim. Şahaneler.
Kase/tabak şu anda ilgisini çekmiyor. Almayın, evdekileri kullanın. Büyünce alırsınız.
Silinebilir mama önlükleri alın, kumaş olanlar çok kullanışsız. Leke kalıyor.
Mama sandalyesi olarak da ikea tarzı bir mama sandalyesi işinizi görür. Çok çok 15-20 dakika oturacak zaten. ♥️