Bnmde oğlum var 2. Bi dahaki kış yapmayı düşünüyorum da ağzıyla isteyenler var küçülmüşleri ver diye birsey diyemedim belki kız olur giydiremem diyorum hatıralıkları saklıyorum o ayrı zatn zıbınlarıda kız da olsa giyer Die ayırdım kalanları vereyim diyorum cünkü bir değil iki değil devamlı istiyor