minnakleblebi Ben bunu kullanıyorum ve çok memnunum. Çok pratik, azıcık suyla tüm ev siliniyor. Yedek paspas da alın bunu alırsanız. Ama kendi paspası da çok uzun süre kullanılıyor ve çamaşır makinesinde yıkanabiliyor. Ben oda değiştirirken lavaboda yıkıyorum.