KerimalpinAnnesi Hsrtgndz tane kimyon alıp kaaynatiyordum 1 bardak 2 çay kaşığı oğluma veriyordum gerisini ben içiyordum gercekten cok sükür ben o dönemi çok rahat geçirdim insallah sizde rahat gecirirrsiniz
Hsrtgndz KerimalpinAnnesi ben ilk çocuğumda böyle gaz sorunları yaşamadım ama bu çok gazlı bı bebek bu arada kimyonu 2cay kaşığı demişsiniz. Kaç aylıktı öyle verirken
havos Hsrtgndz doktor önerisiyle 10 damla kullanıyorduk canım biz az gelmiş olabilir damla sayısı bizde uyku yapmadı daha doğrusu kullandığımız zamanlarda zaten günlük en az ortalama 18 saat uyuması gerekiyordu zaten uyuyordu
Nazmiyegnlmz Semaatls evet canım. Kaka yapmasında hiç sorun yok hatta çok iyi çıkarıyor damlada sonra
Sedabade Semaatls bagirsak duzenleyici o demek zaten yaptiriyo sonra kendi duzene giriyo iste yani bebeklerin heniz bagirsak florasi duzenli olmadigi icin gazlari oluyo guzel damladir kullanin👍
Aysiscim İnternette sab simplexin fiyatını uçmuş. Geçen ay 70e almıştım şimdi 100 olmuş. Eczaneden ne kadara aldınız? Yoksa gidip eczaneden alacağım