Rabisss Selam kızlar. 4.5 ay önce epiduralle normal doğum yaptım. Ama iğne yeri hala ağrıyo. Siz bu durumu yaşadınız mı ve bu normal mi?
Mssezgin Rabisss canım benimde var epidural sezeryan olucaktım ama olmadı genel anesteziyle oldu ama iğnenin battığı yer hala ağrıyor. Bebeğimi kucağıma almakta bazen zorlanıyorum
Rabisss Mssezgin yemin ediyorum bazen ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Kitliyo resmen olduğum yerde . Napcaz böyle bilmiorum . Eczacımız 1 sene oldu benimki yeni geçti dedi. 😫
munevvergo Bebinmde epidural normal Doğum yaptım ilk gün hareket etmekte zorlandım sonra nescafe içtim günde 2 tane o iyi geldi ağrımıyor şükür.
BurcuMehmetTaslak Bnde epidural sezeryan oldum 3ay önce aynen bnmde halen ağrıyor ne kadar zamanda geçer bir bilgisi olan var mı