Mavidilek
İlk atak haftası 5 haftalıkken oluyor. Büyük oğlum sabahtan akşama kadar ağlamıştı çok huysuzdu kucakta bile susmazdı baya çektirdiydi bana🙇🏼♀️ küçük oğlumda kucaktan inmek istemezdi, indirdiğim an ağlardı ama kucakta duruyordu yani ve sadece kucakta uyuyordu. Her ikisindede ama en güzeli, atakları bittiğinde ayıklı bir şekilde gülümsemeye başlamışlardı😍 bu her şeye bedel.