Kızlar merhaba nasılsınız umarım iyisinizdir 😊
Şimdi benim oğlan 6 buçuk aylık ve mama içiyor amma velakin bir çok mama kabız yaptı doktorumuzun önerdiği mamalar da aynı şekilde
Aptamil Conformil
Frisolac Gold
Bebelac Gold
Hipp
Similac
Sma
Bunları denedim ve hiç iyi gelmediler
Sma içerisin de bir şeye alerjisi çıktı
Frisolac çok kilo aldırdı kesmek zorunda kaldık ve diğerleri kabız yaptı. Her neyse şöyle en güzelinden kabız yapmayan mamalar var ise bildiğiniz bir yardımcı olur musunuz bana 🙄🤭