Kızlar ablam 43 gün oldu doğum yapalı çok fena Bi şekilde tutuldu bikaç gündür bebek yağıyla falan ovuyoruz ama bugğn hepten kötüledi emzirdiği içinde ilaç VS kullanamıyor şunu yapsın rahatlar diyebileceğiniz birşey varsa önerilerinizi bekliyorum 🌸🤲🏼