Anasinifci ah ah aynı durumlar bizde de var 5 ay 6 günlüğüz bundan 10 gün öncesine kadar gündüz 1 er buçuk saat olmak üzere 3 uyku yapardık. Gece 11 de uyur 3 de mama yer tekrar uyur ve sabah 7 de kalkardı bazen 8 de.. ama son 1 haftadır asla uyumuyor hiç bişeyden memnun olmuyor oyun halısı ana kucağı hamak vs. Hep ağlıyor sanki gazı var gibi çığlık atıyor 😔 gece saat başı hatta 40 dk bir uyanıyor ağlayarak . Ne zaman bitecek bende artık çok yoruldum ruh gibiyim resmen başım çatlıyor . Acaba diş mi diyorum ama emin de olamadım henüz damaklarda beyazlama vs de olmadı bilemiyorum atak haftası hesapladım 27 gün kaldı atağın bitmesine diyor yani 6 aylık olunca . Ama ben napıcam bu durumda hiç bilmiyorum susmuyor yani hiç . Bazen bırakayım ağlasın susar belki diyorum ne yapsam susmadığı için ama içim dayanmıyor delirmek üzere geldim rabbim hepimize yardım etsin 🙏😔