Sedayvaz35 maalesef henüz gidemedim bir dün gidebilirdim dünde bekledim ahmak gibi. Şimdi birisi mikrop kapmış yazmış neyden kapar ki ya mikropsa. Canı yanmıyor ama. Sinek ısırığı dedi annemgil, bende iddirsemi ne varya o mu acaba dedim ama o gözün içine doğru çıkıyormuş. Nazar mı acaba. İşte doktora gitmek varken oturup böyle düşünüyorum vallahi ya pazartesi gideceğim canım.