Hic arastırmadım ama diş cıkarma dönemınde üstten 4 allttan 2dişimiz var cok şükür cıkardık sorunsuz fakat yakın cevremde üst dudagından diş arasında bi baglam var o gecıyomu sıkıntı olurmu pekı kestırmek geerekıyomu merak edıyorum aynısı bızdede var gıbı tam anlayamasamda gecıyo dıyolar ama nedır bılgınız ?