merhaba hatunlar benim oglum 1 yasinda bn 3 aylikken goturdum sunnet icin ama yapmak istemediler 1 yasinda olsun dediler bnde ustelemedim simdi oglum q yasinda ama cok hareketli buyuk ihtimal genel yaoarlar onuda bn istemem oyuzden sunnet isini 5 yasina kadar askiya aldim ama bakiyorum herkrz bebekken yaptiriyo neden peki he suna okeyim dogdugu gibi yaptirilinca aci olmuyomus bn bunu gec ogrendim ama 3 ay 5 ay 1 yas bunlar sikinti degilmi eskiden ben hatrliyorum cevremde 10 yasinda olan bile vardi beklesek ne olurki ?