cCcansuU bayanlar hayırlı gecelerr öncelikle . oglum 2 ay 3 günlük uyanık oldugunda hep elini yalıyor normal mı kendini mi tanıyor acaba yoksa bir rahatsızlık belirtsi mi ? bilen var mı ya da basına gelen ??
Gin cCcansuU keyfi nasıl? yerindeyse her şey yolunda 😹 ellerini keşfediyordur daha dur sen iki elini kolunu ağzına sokmaya çalışacak, ayaklarını da yalayacak:d
Ozge19 cCcansuU bizde 2 aylıkken felan başladık elleri ağıza almaya şimdi 8 aylığız ayakları bile aliyoz😂😂🤪
Frozen cCcansuU 2 ay 3 günlük kizim. Tek eli agzinda. Diger eli de onu itiyor 🤪 yapabilse iki elini de agzina sokacak.
cCcansuU Gin aslında tecrübesiz degilim ikinci cocugum ama kızımda hic böyle olmadı 😂 keyfi sükürler olsun iyi sanırım büyüyoruz artık ondan simdi de uyumuyor suan size cevap yazarken bana bakıyor gülüyor ve yalamaya devam 😂