Prenses42 7 ay oldu doğum yapalı geçen ilk 18 Ağustos’ta regli oldum bekliyorum hala birşey yok sizin tam anlamıyla ne zaman düzene girdi hanımlar
Sevgi0220 Prenses42 bende de aynısı var geçen ay 24 unde oldum bu ay olmadım test aldım sabah yapacaktim dayanamadım yaptım.megatif cıktı düzensiz oluyomuş doğumdan sonra düzene girmesi 1 yıl sürülmüş bende 6 ay önce doğum.yaptım
Miracc2420 Prenses42 dogum yapali 6 ay oldu 5.ayda duzene girdi sükür ama emziremedim ben sağıp veriyodum 5.ayda malesef sutum kesilmisti
Miracc2420 Prenses42 aynen ondan girmemistir duzene dogum yaptiktan sonra 1 sene boyunca regl olmayanlar var bende cok isterdim emzirmeyi ilk bebegimi emzirmek nasip olmadi bari oglumu emziriyim dedim oda memeyi reddetti
Mrn_rlp Bebeğim 8 aylık ve emziriyorum test yaptım fakat negatif çıktı hamilelik belirtiside pek yok ama insan korkuyor yinede