miray_gunes
Almanya da yaşıyorum ve burada sezeryandan 1 sene sonra hamile kalırsan normal doğumu destekliyorlar. Ben sezeryandan 10,5 ay sonra hamile kaldım ve 36 haftalıkken doktorlar normal doğum yapabilirsin dediler fakat oğlum doğum pozisyonundan geri ters döndüğü için sezeryana gün aldıydım. Sezeryan günü (38 haftalıktım) tekrardan doğum pozisyonunu almıştı doktor iptal edebiliriz sezeryanı dedi ama ben normal doğumdan vazgeçmiştim çünkü son haftaları 3-4 kez öyle döndü ve dikişim acıyordu artık. Öyle sezeryana alındım 😊