Merhaba,
3 aylık bebeğim var. Su anda sadece anne sütüyle besleniyor. Bir arkadaşımında 4 aylık bebeği var. Eczanede hero babynin mamasını almış. Gece yatarken mama veriyorum gece tok tutuyor, geceleri devamlı uyanmıyor dedi. Eczacida bir sorun olmayacağını söylemiş. Benim bebeğim geceleri en fazla 1 bucuk 2 saatte bir kalkıyor emmek için. Ama 4.ayda mama vermek doğru mu bilemedim. Ilk bebeğim olduğu için tecrübem yok yardımcı olur musunuz ?