Arkadaslar oglum 4 ayi bitirdi.ek olarak mama veriyorum 2 haftadir.2 gun once sunnet oldu dun 1 kez kakasini yapti bugun hic yalmadi ve surekli ikiniyor acaba kabizmi oldu diyorum.Mamadan Kabiz olsa 2 haftada olurdu die dusunuyorm.acaba ilactan falanmi kabizlik icin cozum oneriniz varmi?