İyi geceler benim oğlum bu aralar her gece uykusunda ağlıyor ama bu gece baya şiddetli ağladı uykusundan uyandırdı ama devam etti yani gün içinde kötü bişeye yaşamıyor niye bu durumu yaşıyoruz acaba tecrübesi bilgisi olan var mı nasıl önüne geçebiliriz bu durumun acaba??