Aynur01 ben doğum yaptığım zaman olmuştum. Doktora gittim bana tek kullanımlık toz verdi. Bunu gece iç yat mümkünse WC ye gitme ne kadar içinde kalırsa o kadar iyi demişti. Akşam 11 gibi içtim ertesi gün 11 de saldım kendimi 😂 ama çok rahatlamıştım. Emziriyordum bende.