Emine1002 İnsanlar her konuda yorum yapmayı pekte seviyorlar. Bebek anne sütüyle obez olmaz, sürekli emmek istemesi çok normal çünkü şuan dünyaya adapte olmaya çalışıyor ve tek bildiği sizsiniz kendini sadece sizin göğsünüzde sizin kokunuzda güvende hissediyor bu yüzden sürekli emmek ister bol bol emzirin bebişinizi takmayın insanları kafanıza. Bol bol sütünüz olsun inşallah 🙏🏻♥️