prensannesiii14 Kızlar göğüsümün üstünde 2 gündür bir kızarıklık var ama kaşınıyor kaşıdıkça biraz daha kızardı başına gelen var mı yada neyden kaynaklı olabilir bilgisi olan yazabilir mi ?
prensannesiii14 Gizossoylu hadi ya ceviz büyüklüğü gibi ama baya kaşınıyor birşey ısırdı sandım ama geçerdi kaşıyınca kabardı ama baya kalınıyor öyle böyle değil sizde de öyle mi
Gizossoylu prensannesiii14 yok canım nohut kadar diyim sadece sağ göğsümde bebeğim emerken çok acıyor
prensannesiii14 Gizossoylu benim de sağ göğsümde sola doğru ama emerken ağrımıyor sadece kızarık ve kaşınıyor
Neslialperen prensannesiii14 bendede aynı sıkıntı var şu anda göğüsünüz ne durumda acaba doktora gittinizmi