Aselinannesi57 Arkadaşlar 11 aralıkta doğum yaptım fakat ilk bebeğim olduğu için kırk çıkarma nasıl olur ne zaman çıkarılır bilmiyorum fikri tecrübesi olan bana hangi gün kırk çıkartacağımı yazabilir mi rica etsem ?