heval2020 Slm kizlar bebegim 4 ay 23 gunluk bikac gundur kakasi koyu yesil vegaferon ve d vit kullaniyoruz ek gida tattiriyorum meyve veriyorum genelde neye bagli olabilir normal mi?
Gizemms heval2020 benim bebeğimde 4 ay 22 günlük yeşil yapraklı şeyler yediğimde oluyor bide bende o damlaya başladım oğlumda da aynı çok önemli bir şey olduğunu düşünmüyorum açıkçası
Flashtv Deletedmom16 benimkide koyu yeşil kötü kokulu hatta rengi sulandırılmış kına gibi. Acaba üşüttümü
Dorika heval2020 doktorum sırf mama içse bile kesinlikle 6aydan önce tadım yaptırma dedi. Midesi sindiremiyor bağırsak yoruluyor bırakın tadımları bence
Ebrarr heval2020 demir vitaminine başladıysanız normal canım benim kızımda da olmuştu ilk basta korktum ama Dr normal aldığı demir ilacı dan olduğunu söylemişti
Nsrn13 heval2020 ek gıda için doktorunuz yönlendirmediyse vermeyin bence niye erken başlanır ki daha hazır değildir onun bağırsakları
Elifelcn heval2020 Bizde de oluyor bazen 6 aylik bebeğim dün doktora sordum. Genelde yeşil kaka üşütme diye bilinir ama alakası yok yeşil kalanın hiç bir anlamı yok dedi
Dorukdamla heval2020 üşütmüş olabilir oglum yeşil kaka yapınca saf zeytinyağını ısıtıyorum ayaklarına karnına masaj yapıyorum hemen düzeliyor tavsiye ederim gaz içinde güzel çözüm oluyor