Ben de Bebelac Gold kullanıyorum, biberona önce su konur 30 cc koyduysan 1 ölçek 60 cc 2 ölçek 90 cc suya 3 ölçek böyle gidiyor. Biberona mama koyduktan sonra kapağını kapatmadan önce mamayı kaşıkla karıştırıp eritiyorum, çalkalamıyorum gaz yapmasın diye.