Betuleymen27 Hiramgul benimde 2 aylık oğlum var oda öne doğru kaldırıyor kendini normaldir sanırım hareketli olması hareketsiz olmasından iyidir derler kemikleri güçlenirmiş gelişimi hızlanırmış🙏🏻☺️
Ekinimveannesi Benim kızım da öyle yapıyor . Hatta ayaklarından destekleyince baya baya geri geri gidiyor