bebek reflüsü var o zaman benimde bebeğimle var her doyurduğunuzda sirtina vurarak gazını çıkartın o sıra kusucaksa kusuyo uyuduğunda kafasi yüksek ve yan olsun belli bi zaman sonra geçiyo benim bebeğim 2 buçuk aylık ama hala devam ediyo reflüsü o yuzden her memeden veya mamadan sonra gazini çıkartıyorum alışkanlık yaptim ancak bu şekilde rahatladim