Arkadaşlar 4.5 yaşındaki oğlum hala benimle uyuyor. Bebeklikten alıştı çok ayırmaya çalıştım ama yok olmuyor. Oda yaptım istediği halıyı yatağı vs aldık ama uyumuyor. Beraber gidiyoruz odasına uzanıyoruz uyuyor. Ben yatak odasına geçince 1 2 saat sonra yine yanıma geliyor. Birde çok dağınık yatıyor sürekli tekme yiyorum 😂 zaten 3.5 aylık kızım var uykuya hasretim uyuduğum yarım saatlik uykumda oğlumla kaliteli olmuyor