Seqnem ilk oğlumu krese verdim çok pisman oldum ikinci çocuğumu ikinci sınıfa gidene kadar bakıcı baksın istiyorum defalarca mikrop kaptı enfeksiyon ...yemek yemiyordu bağışıklığı düşüyordu her hafta acilde antibiyotik ile büyüdü .orda yiyor diyorlar bir sürü çocukla ilgileniyorlar ama bakıcı sadece senin cocugunla ilgileniyor ...bir sürü çocuk aynı tuvaleti kullanıyor benim oğlum mikrop kaptı yumurtalıklari şişti tedavi gördü iyileşmese alacaklardı Allah korusun Rabbim korusun daha neler neler hem ishal öyle yerlerde bulaşıyor hiç değilse okula gittiğinde tuvalet temizliğini iyice öğrenmiş oluyor