zaynebimmm kizlar 1. ay ve 2. ayda bebegim 1250 kilo almisti her ay bu ay sanki 750 800 gr almis gibi ama 1 hafta once saglik ocagina gittigimle simdi bakiyorum nerdeyse 100 150 grm almis gbi haftada azmi sadece anne sutu aliyor kafam karisti cok
Elifim61 zaynebimmm Benim oğlum 2 ay 23 günlük ve doktorumuz her ay 1 kilo ile 750 gram aradı alması gerekiyor dedi. Zaten 6. Aydan sonra bu kilo artışının düşeceğini söylemişti. Ayrıca, erkek bebeklerle kız bebeklerin kilo dağılımı aynı değil.
Etmeninannesi zaynebimmm her ay 500 gr 1 kilo alması gerekiyor bebeklerin ebe bana öyle demişti. Birde hareketlenmeye başlayınca üstüne diş ek gıda da gelince kilo alımları epey düşüyor yani benim oğlum 8.ayda sadece 180 gr almıştı çok takılmayın o yüzden obez olmasindan iyidir 🤷🏻♀️
Seherliva29 zaynebimmm şuan kilosu ne kadar benim bebeğimin 38 günlük iken 3800 dü 2 aylık iken5 kilo du şuanda 3 aylık 5800 kilosu yanı bu ay 800 gram almış sadece annesi sütü ile besleniyor kilosu gayet iyi doymayan bebek ağlar susmaz ve çişini günde 5 6 kere yapması gerekiyor oradanda doyduğunu anlarsınız
zaynebimmm Elifim61 bebegim kiz canim bizimde 6sinda randevumuz var o zamana kadar beklicem. herhalde ama doymasa aglar uyumaz diye dusunuyorum. bilemedim
Etmeninannesi zaynebimmm doyar doyar merak etmeyin benim oğlum 2 kepçe çorba içiyor daha versem içer o derece. Kedi gibi düşünün verdikçe yiyiyor yani 🤦🏻♀️😁
Seherliva29 zaynebimmm 4 de az değil canım benimde bebeğim bazen 4 yapar iki güne bir kakasını yapar normaldir bizim ebemiz bile 5800 kilosuna gayet iyi dedi bide 35 haftalık dünyaya geldi doymayan bebek durmadan ağlar eminim bir kere yaşamıştım içiniz rahat olsun 😊
Alyaaas zaynebimmm normal canım başta cokk hareketli olmadığı için daha çabuk kilo aliolar bütün gün uyuyolar smd daha az uyuyo ve daha hareketli