Zeyha 1haftalik bebeğim 1,5 - 2 saat uyuyup uyanıp 15 dakika 1gogus sonra 15 dakika oyalanip diğer göğüs emip uyuyor bu gün içinde bu şekilde tekrar ediyor yani günde 12 kere 2ser göğüs emmiş oluyor çok mu fazla oluyor yoksa normal mi tecrübeli anneler?
Burcem Zeyha hiç saymadım da dakika da tutmadım ne zaman istediyse emzirdim yeri geldi iki dk emdi yeri geldi 15 dk.😌 Sende ver bebeğin ne zaman emmek isterse fazla gelmez
Zeyha Burcem Yani bende öyle yapmaya çalışıyorum bu şekilde oluyor ortalama 15 dakika sürüyor bende saymadım da yine uzun süre emiyo tabi
TC07 Zeyha Ne zaman istesiyse emzirin. Gak dedikçe guk dedikçe. Onlar doydumu zaten emmiyorlar. Çok akıllı kuzucuklar. Bolmbol emsin. Hem sütünüz azalmaz hem de anne sütü gibisi var mı
Lina14 15 günlük bebeğim var emerek uyuyor sütüm gelmediğinde yetmediğinde ağlıyor Uyumuyor ağzına almıyor memeyi napmalıyım sizce
karabocuk Lina14 benim oglumda 5. Aya giricez hala memede uyuyor. Memede uyumasi cok guzel bebeginizin. Ama daha cok yeni annesiniz bebisinizinda cenesi hemen yoruluyordur. Vucutta süt üretmeyi yeni yeni öğreniyor. Sütünüzün yetmedigini nasil anladiniz? Örnegin bebeginiz fizyolojik kilo kaybini telafi etti mi? Günde ortalama 4 5 tane cisli bez aliyor musunuz? Birde eger elinizde sutunuzun cidden yetmedigine dair emare yoksa sutum az diye dusunmeyin olumlu dusunun. Ben bu cocugu 2 yasina kadar emziricem sutum cok diye telkin edin kendinize. Ve az oldugunu dusunuyorsaniz bestlak damla humana anne cayi dereotu taze sogan hosaf bulgur solgar maya tableti ya da malt icecekler gunde en az 3 lt su gibi sutu tetikleyici seyler kullanin. Bu takviyelerin yani sira mememden hic sut gelmese de bol bol makinayla sagmak bana cok iyi geliyor sut kanallarini uyararak sut uretimini arttiriyor
karabocuk Zeyha eger uzun aylar emzirmek istiyorsaniz dk tutmayi birakin. Saglik ocagindaki hemsiremiz (allah ondan razi olsun onun sayesinde emzirmede basarili oldum.) Bebek ne zaman aglarsa hemen meme ver demisti. Istedigi kadar kalsin demisti. Bu hem bebegi psikolojik olarak rahatlatiyor hemde annenin sutunu bollastiriyor. Tuvalete gidemedigim gunler oldu. Gece dahil surekli hala memede oturarak uyuma ustasi oldum😁 aslinda bu sekilde farkinda olmadan surekli memede olmalari bize emzirme kampi oluyor. Yiyecegimi suyumu aliyorum yanima bir sag meme bir sol meme. Evet zor oluyor cidden ama bugun emzirebiliyorsam bu sekilde yaptigim icindir. Cunku sezeryan dogum yaptim 1 ay meme mama gittik. Bu sayede mamayi biraktik
karabocuk Zeyha evet haklisiniz bende dk tutmadim hic ama en azindan memeyi bosalttigini dusundugum sure boyunca tuttum
Lina14 karabocuk teşekkür ederim tavsiyelerin için sütümün azaldığını emerken sürekli çekiştiriyor göğsümü ve bırakıp ağlıyor elimle sıktığımda süt pek gelmiyor
karabocuk Lina14 ikinizde cok yenisiniz o sebeple zamanla duzelecegine inaniyorum. Bana kalirsa bebekler ozellikle ilk ay doyup doymadiklarini anlamiyorlar bu sebeple hep meme isiyorlar ve memeler bir turlu tam dolamiyor. Bende ilk 1 ay meme mama gittim oglum uyumuyordu ac oldugunu dusundum. Siz inatla ugrasin insallah en kisa surede bol bol sütleriniz olur ve bebeginize sifa olur. Emzirmenin her cefasinj cekmis biri olarak emzirme postlarina uzun uzun yaziyorum kusuruma bakmayin