Kayınvalidemin covid pozitif olduğunu öğrendim. Kronik astımı var çok üzüldüm bir haftayı geckindir her konuştuğumuzda yorgun halsiz olduğundan bahsediyordu bugün test yapılmış ve sonuçlanmış, genel durumu iyi bişeyim yok diyor ancak ben hiç bişeyle uğraşmasın dinlensin diye günlük yemeklerini yapıp göndereceğim eşimle. Sizlere sorum daha önce geçirmiş atlatmış olanlar varsa nasıl beslendiniz? doktorlardan tavsiye yemekler çaylar vs var mıydı? eşim propolis nar çayı vs birkaç bişey almış aktardan önereceğiniz başka şeyler var mı?
kemikli et suyuna kuru fasulye
bulgur pilavı
sarımsaklı cacık düşündüm yarın için
dut çir elma tarçınla hoşaf yaptım
üzümlü cevizli kek yaptım vitaminli olur bunlar diye düşündüm
ertesi günler için önerilere açığım 🙂